pondělí 26. září 2016

Silně návykové BROWNIES

Když před časem přišla s tím receptem moje dcera, byla jsem to já, kdo ji to rozmlouval ..... Nejsem velký příznivce čokolády a už vůbec ne hořké čokolády, proto jsem dceřiným nápadem nadšená nebyla.

Jenže ona se nenechala zviklat a pustila se do pečení. Když se najednou začala z kuchyně linout opravdu nádherná vůně něčeho, co musí být úžasně dobře, nedalo mi to a šla se podívat, co nám to provonělo celý dům.

BROWNIES - je to vlastně nový rozměr čokolády. Někde jsem četla, že závislost na čokoládě si člověk může vypěstovat už za 21 dní. A toto mě nějak minulo. Ovšem závislost na brownies jsem si vypěstovala po jednom jediném ochutnání...... to co jsem cítila v puse bylo štěstí, blaho, něco mimořádně dobrého, dokonalého, sladkého, něco co naplnilo všechny moje chuťové buňky štěstím a touhou to brzy zopakovat.


Je to nejen nesmírně dobré, ale i nesmírně jednoduché, zvládne to každý. Vyzkoušejte a pokud vám to nebude chutnat, zabalte to a pošlete na moji adresu :-) ...... 


Recept není můj, proto ho tu nebudu uvádět, ale najdete ho tady:

http://www.varilamysicka.cz/zdrave-recepty/dokonale-brownies

Já děkuji paní Kamile, že obohatila svým Brownies naše rodinné kuchařské poklady :-)










A co že je to to bílé na povrchu Brownies ?
Je to našlehaná mléčná pěna velmi lehce oslazená.





Žádné komentáře:

Okomentovat