sobota 21. ledna 2017

Začala jsem šít ..........

No, šít ..... to je ještě silné slovo. Ale už pořádně dlouhou dobu okukuji všechny šikovné švadlenky a obdivuji všechnu tu krásu, co vychází z jejich jehliček.  Kdysi dávno jsem trošku šila, když byly děti malé, ale pak to odložila "ad acta" a na stroj se jen prášilo.  A protože teď už mívám času trošku více, tak jsem si říkala, že to zkusím ....

Po prvních pokusech, které nedopadly zrovna podle mých představ, jsem si říkala, že potřebuji vedení .... Prvním vodítkem je samozřejmě internet a díky němu jsem si zakoupila první dva návody na šití ze stránek www.sijtesnami.cz 

A tak jsem se včera do toho dala a první opravdový počin byl polštář ze starého svetru mé dcery ..... 
Má milion chyb, ale je můj a já se do něj hned zamilovala ♥ .... chyby vychytám, zapracuju na tom a přece nejsem tak levá, abych to pak nedala lépe. 








Žádné komentáře:

Okomentovat