neděle 5. července 2015

Pěstování fialek - můj staronový koníček


 Nikdy jsem nebyla kdovíjaká zahradnice, ale podle hesla "čím hloupější sedlák, tím větší zemák" se mi kdysi velmi dařilo v pěstování pokojových fialek. Moje fialky chodil okukovat kdekdo.
Jenže to bylo ještě na starém bytě, takže je to tak cca 10 let zpět .... Už nějakou dobu jsem se někde v hloubi duše chtěla k tomuto koníčku vrátit .... a před pár dny jsem to taky udělala ....

Blog bude svědkem mých pěstitelských úspěchů či neúspěchů pěkně od začátku .....

Začátkem července 2015 jsem si objednala pár mladých rostlinek od paní Malovaníkové (www.africkefialky-saintpaulin.wbs.cz) a pár listových řízků od paní Prchlíkové (www.violetsaintpaulin.eu).

S oběma zásilkami jsem byla velmi spokojena. Hned jsem se pustila do pěstování :-).

Dne 3.7.2015 jsem mladé rostlinky zasadila do směsi substrátu na pokojovky, smíchaným s perlitem a listové řízečky jsem se rozhodla rozmnožit pomocí zipových sáčků. 
Takto teď vypadají moje "holky-fialky"......

První den zasazená rostlinka

První den zasazená rostlinka minifialky

Přidat popisek



MOJE IMPROVIZOVANÁ PORODNICE FIALEK:
Závěs na bylinky tentokrát jinak





Zipová metoda zakořeňování fialek


Žádné komentáře:

Okomentovat